.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح 251 طرح مخابراتي در مازندران با پيام آيت‌الله جوادي آملي

همزمان با فرا رسيدن سي‌امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي 251 طرح مخابراتي به صورت همزمان در مركز مخابراتي طالب آملي شهرستان آمل با پيام آيت‌الله جوادي آملي افتتاح شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، ظهر امروز اين طرح‌ها شامل واگذاري بيش از 37 هزار و 792 تلفن ثابت، 75 مركز ديتا، 9 سايت بي.تي. اس تلفن همراه، 17 طرح تلفن همگاني، 12 طرح مركز دانشگاهي و افتتاح ساختمان فني و اداري در رامسر است كه براي اجراي اين طرح‌ها در مجموع بيش از 281 ميليارد ريال هزينه شده است.
آيت‌الله جوادي آملي در پيام مستقيم تلفني به مراسم افتتاح اين طرح‌ها در شهرستان آمل با بيان اينكه امروز مردم نظام جمهوري اسلامي شايستگي برخورداري از خدمات مطلوب و برتر را دارند، گفت: در سال نوآوري و شكوفايي خدمت به مردم ولايت‌مدار يك ارزش است.
وي در بخش ديگري از پيام خود به واقعه تاريخي ششم بهمن سال 60 اشاره و خاطرنشان كرد: اين حادثه نقطه درخشاني در تاريخ انقلاب اسلامي‌ست و ملت ايران اين فداكاري مردم آمل را هيچ گاه فراموش نمي‌كند.
مديرعامل شركت مخابرات مازندران نيز در اين مراسم با بيان اينكه هم‌اكنون 1 ميليون و 833 هزار تلفن ثابت و 1 ميليون و 200 هزار تلفن همراه در مازندران وجود دارد، اين تعداد را با 45 درصد ضريب نفوذ بالاترين ميزان ضريب نفوذ تلفن در كشور دانست.
حسن‌جان عباس‌ پور قمي با تاكيد بر اين نكته كه هم‌اكنون واگذاري تلفن‌هاي ثابت شهري و روستايي در مازندران به روز شده است، افزود: شركت مخابرات مازندران در ابتكاري جديد تمامي تلفن‌هاي ثابت شهري، روستايي و تلفن همراه را به سامانه نمايش شماره مجهز كرده است.
وي به وجود زيرساخت‌هايي نظير فيبر نوري كه عاملي براي ايجاد دولت الكترونيك مي‌شود، اشاره كرد و افزود: در اين راستا شركت مخابرات مازندران همه زيرساخت‌ها را فراهم كرده است.
معاون سياسي ـ امنيتي استاندار مازندران نيز در اين مراسم با اشاره به ياد و نام 40 شهيد واقعه شش بهمن سال 1360 آمل گفت: امروز تهديد‌هاي دشمنان از حالت سخت‌افزاري به نرم‌افزاري تبديل شده است.
جواد قناعت با بيان اينكه دشمنان با استفاده از غول‌هاي رسانه‌اي در صدد ناكارآمد جلوه دادن نظام جمهوري اسلامي و به ويژه دولت اصولگرا هستند، اظهار داشت: ستاد سيمرغ با هدف اطلاع‌رساني از پيشرفت‌هاي 30 ساله پس از پيروزي انقلاب اسلامي براي نخستين بار تشكيل شده است.
وي با بيان اينكه ‌عده‌ كمي از دشمنان داخلي خواسته و يا ناخواسته تهديد دشمنان خارجي مبني بر ناكارآمدي نظام را دامن مي‌زنند، اظهار داشت: ستاد سيمرغ با انعكاس پيشرفت‌هاي طرح‌هاي عمراني و ديگر خدمات دولت پاسخ قاطع و كوبنده‌اي به اين دسته از افراد خودفروخته و دشمنان مي‌دهد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.